Aquesta campanya s'inclou en el projecte "Esport, Salut i Desenvolupament a Haití", de l'Associació Crits dels Nens i la ONG Nuestros Pequeños Hermanos, amb el qual jaes va col·laborar la temporada anterior amb la donació de roba i altre material esportiu.
Amb la campanya de recollida de botes s'han aconseguit més de 100 parells de sabates esportives, que es portaran a Haití per beneficiar els infants del país a través de la pràctica de l'esport i la formació en salut.
A més, un entrenador del club, Pol López, viatjarà a Haití el proper dia 8 d'Abril juntament amb els responsables del projecte, on durant 15 dies donarà formació i pautes d'entrenament a monitors de l'escola de futbol i bàsquet recent creada.