L’equip masculí A de pàdel del Club Natació Terrassa ha aconseguit l’ascens a Primera Divisió del Vallès, la segona categoria a nivell vallesà, atès que, per sobre, només hi ha la Divisió d’Honor. Cal destacar que, fa només tres anys, l’equip militava a Tercera Divisió. El CN Terrassa ha encapçalat la classificació final d’una lliga a dues voltes que ha aplegat nou equips.
El Natació ha acumulat 39 punts en les setze jornades disputades, sis més que els segons classificats, Cercle Sabadellès B, Padel Virgin A i Espai Wellness A, que n’han sumat 33. L’equip masculí A de pàdel del CN Terrassa, capitanejat per José Manuel Pérez, està format per Carlos López, Joan Caballero, Pablo Burdeos, Alejandro Zafra, Jonathan Gómez, Jordán García, José Antonio Martínez, Albert Hernández, Aitor López, Oriol Sánchez, Walter da Costa i Toni García.
El masculí A de pàdel del CN Terrassa puja a Primera del Vallès
Esports
El Natació ha acumulat 39 punts en les setze jornades disputades, sis més que els segons classificats
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
03 de novembre de 2015 a
les 06:48
Et pot interessar
-
Esports
Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports
Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports
Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports
L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports
El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports
Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»
