L'Associació Esportiva Mitja Marató de Terrassa (AEMMT) va organitzar divendres el seu habitual dinar de patrocinadors de la Mitja Marató de Terrassa, prova que ha celebrat aquest mes de gener la seva majoria d'edat. L'objectiu del dinar era agrair personalment a totes aquelles empreses i entitats que col·laboren de forma important amb el desenvolupament de la cursa. Representants de les diferents entitats col·laboradores, autoritats de la ciutat, dirigents de la Federació Catalana d'Atletisme i membres de l'AEMMT, en total una seixantena de persones, es van reunir a l'Hotel Don Cándido de Terrassa ,on durant el transcurs del dinar van conèixer els resultats d'aquesta divuitena Mitja Marató de Terrassa.
El president de l’Associació Esportiva Mitja Marató de Terrassa, David Otero, va agrair als assistents la confiança dipositada envers la Mitja Terrassa. "La Mitja no és millor ni pitjor, és diferent", va dir. Otero va destacar que no només es tracta d'un esdeveniment esportiu, sinó que "és una activitat esportiva-social-solidària de la nostra ciutat. Si no som solidaris, què poc vencedors que serem". Otero va animar els assistents a continuar treballant tots plegats.
En representació de l'Ajuntament de Terrassa, Dani Nart, regidor d'Esports, es va dirigir als assistents reconeixent la importància de la Mitja Marató per a la ciutat i destacant "aquest esperit d'entitat i cohesió, treballar per la mitja i una ciutat més esportiva".
La jornada va estar marcada per l'important guardó que va recollir el president de l'entitat en la Nit de l'Esportista. La Mitja Marató de Terrassa va ser escollida com la millor Organització d'esdeveniments esportius.
La Mitja Marató de Terrassa agraeix la col·laboració dels patrocinadors
L'entitat va celebrar el tradicional dinar amb les empreses i entitats que fan possible la cursa atlètica
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 14 de març de 2017 a les 09:37
Et pot interessar
-
Esports Albert Luque serà jutjat pel cas Rubiales
-
Esports Els Dragons es traslladen de Terrassa a Badalona
-
Esports Ja a la venda les entrades per al Terrassa - Alavés de Copa del Rei
-
Esports L'Alavés, rival del Terrassa FC a la segona eliminatòria de la Copa del Rei
-
Esports El Terrassa guanya per la mínima l'Albacete i passa a segona ronda de la Copa del Rei
-
Esports Els missatges d'Albert Luque sobre Hermoso: «Espero que la vida li torni el que està fent a Rubiales»