La pluja caiguda a Terrassa fins a les nou del vespre ha estat de 15,3 litres, a l'Estació Meteoclimàtic de la plaça de l'Aigua.
L'Ajuntament de Terrassa recorda a la ciutadania les actuacions a desenvolupar en cas d'aiguats a la ciutat. El CECAT activa l'alerta INUNCAT per risc de pluja intensa al Vallès Occidental a partir d'aquesta tarda fins les sis de la tarda de demà dimarts.
L'alcalde Jordi Ballart ha manifstat: El risc de pluges intenses és baix/moderat a Terrassa, però hem avisat tots els serveis municipals".
15,3 litres d'aigua fins a les nou a Terrassa
El CECAT activa l'alerta INUNCAT per risc de pluja intensa al Vallès Occidental
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2014 a les 20:31
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor