Terrassa ha donat el tret de sortida a el Mundial d'Hoquei femení que se celebrarà a la ciutat i també a Amstelveen (Països Baixos) de l'1 al 17 de juliol. En un acte al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC), s'ha fet el sorteig per determinar els grups i els enfrontaments del campionat.
Espanya li ha tocat el grup C juntament amb Argentina, Corea i Canadà. El grup D format per Austràlia, Bèlgica, Japó i Sud-Àfrica també es disputaran a Terrassa. D'altre banda a Amstelveen es jugaran els enfrontaments dels grups A i B formats per Països Baixos, Alemania, Irlanda i Xile; i Englaterra, Nova Zelanda, Índia i Xina, respectivament.
L'acte de presentació de la FIH Hockey Women’s World Cup Terrassa 2022 ha comptat amb un vídeo de benvinguda de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; i del president de la Federació Internacional d’Hoquei, Narinder Dhruv Batra. També s'han fet parlaments a càrrec del regidor d’Esports i president del Comitè Organitzador del Mundial d'Hoquei de Terrassa 2022, Miguel Ángel Moreno; de la secretària general de l’Esport i Activitat Física, Anna Caula; del president de la Reial Federació Espanyola d’Hoquei, Santi Deó; i del conseller delegat de la Federació Internacional d’Hoquei, Thierry Weil.
[noticia]79358[/noticia]
Aquests seran els enfrontaments del Mundial d'Hoquei femení que es disputarà a Terrassa
La ciutat ha acollit l'acte de presentació i sorteig de la competició que es farà durant la primera quinzena de juliol
ARA A PORTADA

- Anna Mira Perich
- Coordinadora dels mitjans locals de Nació
Publicat el 17 de febrer de 2022 a les 17:08
Actualitzat el 17 de febrer de 2022 a les 17:09
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental