La regidoria de Benestar Social de Matadepera organitza, per al pròxim 28 d'abril, la 33a edició de la Festa per a la Gent Gran. Els tiquets per assistir-hi es podran recollir a partir de dimarts, 11 d'abril i fins al dimecres, 19 d'abril, al Casal de la Gent Gran.
La Festa arrencarà amb una missa a l'Església Parroquial de Sant Joan (11.30h), i tot seguit el Casal de la Gent Gran acollirà una actuació de la Coral Endavant amb un recull de Lieder (12.30h). Després, es farà el dinar al pavelló Primer d'Octubre (13.15h).
Durant la tarda, es farà un homenatge a les persones més grans de 90 anys i també als matrimonis que celebrin les Noces d'Or. Els interessats que vulguin rebre aquest homenatge caldrà que ho avisin abans del 19 d'abril al Casal de la Gent Gran.
La festa és de franc per a les persones majors de 65 anys empadronades al municipi i sòcies de l'Associació de la Gent Gran de Matadepera. Els acompanyants o persones que resideixin fora del municipi es poden informar al mateix Casal en els dies de la recollida de tiquets, de dilluns a dijous de 9h a 13h i de 15h a 17h i de 15.30h a 17h, i els divendres de 9h a 13h.
Arriba la 33a edició de la Festa per a la Gent Gran de Matadepera
Els tiquets es poden recollir al Casal de la Gent Gran entre l'11 i el 19 d'abril
Publicat el 10 d’abril de 2023 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
