El nombre de beques menjador que sol·liciten les famílies al Vallès Occidental frega els 20.000. Malgrat la millora de determinats indicadors econòmics, així com de les dades d'atur a la comarca, moltes persones continuen vivint en situació de vulnerabilitat.
A dia d'avui, s'han rebut 19.606 sol·licituds per ajuts individuals de menjador per al curs 2019 - 2020, una xifra que encara augmentarà, ja que la convocatòria es tornarà a obrir un cop s'iniciï el curs, al llarg del qual quedarà oberta.
Aquesta xifra suposa un increment de 866 sol·licituds respecte les de l'any anterior, en què es va començar el curs amb 18.720 sol·licituds però es va acabar amb 20.955.
Una altra dada destacable és que de de les 19.606 sol·licituds presentades, un total de 9.232 les demanen famílies en risc social. Aquestes famílies representen gairebé la meitat de les sol·licitants, un 47%.
A finals del mes de juliol el Departament d'Ensenyament ha de comunicar al Consell Comarcal l'assignació de beques, i de seguida que les tingui, es comunicaran als ajuntaments i, aquests, a les famílies sol·licitants.
Augmenta el nombre de sol·licituds de beques menjador al Vallès Occidental
Pel curs 2019 - 2020, s'acosten a les 20.000, 800 més que l'any passat
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 21 de juliol de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any