Del 2 de desembre a les 19 h fins al 9 de gener es podrà veure a l'Espai La Galeria de la Factoria Cultural de Terrassa (LaFACT) l'exposició d'aquarel·les, sobre paisatges i jardins, de Carme Llop. En aquest conjunt de pintures a l'oli sobre fusta o tela, l'artista s'ha centrat en l'observació de la natura, principalment en l'aigua.
L'exposició -produïda per Espai G d'Art- rep el nom Suau Oneig, atès que les obres que es mostren són aigües tranquil·les d'un estany que fan de mirall del seu entorn i reflecteixen els núvols, el paisatge proper, les llums i els colors.
Per Llop aquests tipus d'escenaris suposen inspiració. Per aquest motiu, l'autora explica que ha destinat tants anys de pràctica i d'estudi a l'hora de poder representar la percepció i la bellesa de l'aigua.
Carme Llop presenta a LaFACT les seves aquarel·les sobre paisatges i jardins
L'exposició ‘Suau Oneig’, centrada en l'observació de la natura, estarà disponible fins al 9 de gener
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de desembre de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor