Cau un arbre de grans dimensions i aixafa tres cotxes

La caiguda va tenir lloc la matinada de diumenge al Cementiri Vell

Publicat el 23 de març de 2015 a les 18:10
Actualitzat el 23 de març de 2015 a les 20:02

Una de les branques va anar a parar al cablejat elèctric Foto: Cristóbal Castro


La matinada d'aquest diumenge, com a conseqüència de les fortes pluges i el vent, va caure un arbre de grans dimensions provocant un gran terrabastall al carrer de la Igualtat amb cruïlla amb el pont del Cementiri Vell de Terrassa. L'arbre havia anat a parar sobre diversos vehicles que estaven estacionats al vial. Per sort, a aquelles hores no hi passava cap vianant i no va ocasionar danys personals.

Els agents de la Policia Municipal van personar-se al lloc dels fets i van demanar l'ajuda del GEP ja que l'arbre ocupava bona part de la via impedint-ne la circulació. A més, una de les branques havia anat a parar sobre el cablejat elèctric, i tot i que no suposava perill calia enretirar-la. 

L'acta de danys no es va poder realitzar completament fins diumenge al matí, quan la brigada de neteja va tallar el tronc. Mentrestant, la dotació va col·locar sis tanques de seguretat al voltant del perímetre afectat. Finalment, els vehicles afectats van ser tres, i davant la impossibilitat de localitzar-ne els propietaris, els agents van deixar-hi una nota d'avís.

Prop de les nou del matí, una brigada va informar que havien tret les branques que destorbaven però es mantenien les tanques de seguretat. Aquest dilluns, finalment, s'ha procedit a retirar-lo completament.
 

Ha calgut una grua per enretirar totalment l'arbre Foto: Cristóbal Castro

 

Les grans dimensions de l'arbre van provocar dificultats per enretirar-lo Foto: Cristóbal Castro

 

La caiguda va tenir la matinada d'aquest diumenge Foto: Cristóbal Castro