Aquest dimecres a la nit, la Policia Municipal va haver d'intervenir en un accident que es va produir a la carretera de Martorell. Un vehicle havia topat contra un semàfor i un arbre.
Els agents van procedir a traslladar el conductor a prefectura per realitzar-li la prova de drogotest -que va donar negatiu- ja que l'home va confirmar que s'havia consumit diazepan. La prova d'alcoholèmia va donar 0,00MG/L.
No osbtant, l'individu presentava un discurs incoherent, no sabia on era i s'adormia contínuament. Per això una dotació el va traslladar a l'Hospital per tal que se li fessin les proves pertinents per si estava afectat per la ingesta de substàncies psicotròpiques o tenia alguna brot o trastorn mental greu. L'Hospital va quedar-se ingressat el pacient per valorar-lo.
D'altra banda, es van fer els tràmits necessaris per retirar el cotxe -bloquejat mecànicament a la carretera- i per arreglar el semàfor. Posteriorment, a Prefectura va arribar el responsable de l'empresa on treballava l'home i titular del vehicle per tal de recollir la furgoneta. Aquest va dir que l'afectat tenia receptes per prendre's ansiolítics, antidepressius i diazepan, i que podia ser que no se'ls hagués pres segons la pauta mèdica i li haguessin fet reacció. Va assegurar que ell mai l'havia vist d'aquesta manera.
La Policia va efectuar un iforme per a la DGT per tal que avaluessin les condicions físiques i mentals de l'home per si era apte per seguir conduint o no.
Col·lisió d'un vehicle contra un semàfor i un arbre a la carretera Martorell
Societat
El conductor va ser ingressat a l'Hospital perquè havia pres ansiolítics i antidepressius
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
04 de desembre de 2014 a
les 17:54
Actualitzat el
04 de desembre de 2014 a les
18:00
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
