Dimecres engega el nou Cicle de Jornades sobre Administració Electrònica per promoure l'administració electrònica i els beneficis que comporta entre empresaris i professionals, associacions i ciutadania en general.
El cicle està format per tres jornades que tindran lloc entre els mesos d'abril i juny, sota l'organització dels Serveis de Tecnologia, Logística i Qualitat, amb la col·laboració de l'Ajuntament. Aquesta programació començarà el 18 d'abril, amb la jornada "Les xarxes socials en les relacions entre la ciutadania i l'administració local" en la qual es debatrà sobre la comunicació entre Ajuntament i els ciutadans a través de facebook, twitter o youtube, entre d'altres.
Tindrà lloc a partir de les 18.15 hores a la sala d'actes de Foment de Terrassa (Carretera de Martorell, 95) i comptarà amb la participació de tres experts en xarxes socials tant pel seu ús com per la protecció de dades. Les ponències seran: "Tot el que cal saber sobre les xarxes socials", a càrrec de Santi Rius, assessor i consultor de Màrqueting on-line i Social Media. Director de CREAT360; "Les xarxes socials i la protecció de dades", a càrrec de Nacho Alamillo, general manager a Astrea La Infopista Jurífica SL; i "Les xarxes socials a l'Ajuntament de Terrassa", a càrrec de Marina Camprubí, tècnica especialista en comunicació i xarxes socials de l'Ajuntament.
Per participar-hi, cal inscriure's prèviament a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament. Totes les sol·licituds seran admeses i només es comunicaran, si s'escau, les inscripcions que hagin quedat excloses per superar el nombre de places disponibles. Fins el moment, s'han inscrit 75 persones.
Eines telemàtiques
El cicle inclou dues jornades més enfocades a l'augment de la productivitat i la millora de l'economia de les empreses gràcies a l'ús de les eines telemàtiques. La propera sessió tindrà lloc el proper 9 de maig amb el títol "La contractació electrònica com a factor d'eficiència per als proveïdors i l'administració local". L'objectiu és donar a conèixer aquest procediment als proveïdors de l'Ajuntament per reduir costos i terminis en la tramitació administrativa.
Amb la tercera i darrera sessió, prevista per al 6 de juny, els tècnics dels Serveis de Tecnologia, Logística i Qualitat explicaran els projectes que estan desenvolupant per tal de difondre les dades de caràcter públic que poden ajudar les empreses i els ciutadans. És tracta de dades estadístiques i de salut, cartografia, mapes i equipaments. Aquesta jornada porta per títol "OPEN DATA, l'ús de les dades públiques com a oportunitat per a l'empresa".
Com agilitzar els tràmits administratius?
L'Ajuntament organitza unes jornades per parlar de l'ús de les noves tecnologies en empreses i particulars
Ara a portada
Publicat el 17 d’abril de 2012 a les 15:33