A les 5.25 hores de la passada matinada, la Sala del 092 ha rebut una trucada del 112 per informar que un transformador treia espurnes i flamarades al carrer d’Ibèria, a l’alçada del carrer de França, al barri de Can Parellada de Terrassa.
Una patrulla de la Policia Municipal ha acordonat la zona fins a l’arribada de les dotacions de Bombers, que han apagat el foc. No hi ha hagut cap afectació personal i s’ha contactat amb la companyia elèctrica perquè es fes càrrec de l’avaria del transformador.
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
15 de gener de 2019 a
les 19:16
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
