Dalmases i López guanyen el Campionat català de Frontennis

Publicat el 06 de maig de 2014 a les 17:56
La parella del Club Natació Terrassa formada per Pol Dalmases i Dani López va vèncer la final del Campionat de Catalunya de Frontennis de Clubs per Parelles Divisió d’Honor en modalitat preolímpica disputada el cap de setmana passat al Frontó de Bac de Roda de Barcelona.

Dalmases i López van batre la parella integrada pels germans Gargallo del Club Sant Fost per 2 sets a 1. El Natació va comptar amb una altra parella entre les millors, atès que, en el matx pel tercer i quart lloc, Xavi Dalmases i Ferran Cantariño van superar els germans Cano, del Club AF Roquetes, per 2 sets a 1. La tercera parella egarenca en la màxima categoria, formada per Guillermo Tiburcio i Xavi Amatller, no va tenir tanta sort i va perdre per 2 sets a 0, resultat que suposa que baixin a Primera Categoria.

També va descendir la parella de Primera integrada per Paco Nieto i Sergio Jiménez, que va caure per 2 sets a 0 i hauran de jugar a Segona la temporada vinent. Finalment, dues parelles del Natació van enfrontar-se per una plaça en Segona Categoria. Rafa Miró i Sandra Rodríguez, de Tercera Categoria, van derrotar Joan Grau i Carlos Cejas, que han militat enguany a Segona Categoria, per 2 sets a 0, de manera que la temporada que ve s’intercanviaran els papers.