L'estiu del 2019 va ser tràgic a Terrassa amb dos assassinats masclistes en pocs dies de diferència. Aquest dilluns 24 de gener començarà el judici contra l'assassí de l'Eva, morta a ganivetades el 24 de juliol del 2019 a casa seva. La Fiscalia demana 25 anys de presó i inhabilitació a l'autor confés del crim que es va entregar a la comissaria de la policia espanyola, just després de matar la seva parella.
En el dictamen, la Fiscalia explica com a primera hora del matí l'assassí va clavar diverses punyalades amb un ganivet i unes tisores a les mans, la cara, la zona cervical o el tòrax causant-li centenars de lesions amb la clara voluntat de fer-la sofrir "un gran patiment innecessari per causar-li la mort".
"L'acusat va actuar d'acord amb el sentiment de menyspreu a la condició femenina", i explicita també que "li dirigia continuades expressions de menyspreu personal i intentava tenir un control permanent de totes les facetes de la seva vida". L'Eva era metgessa del CAP Est de Terrassa.
Després de passar a disposició judicial, l'autor del feminicidi està privat de llibertat des del 26 de juliol del 2019. El cas es jutjarà a l'Audiència Provincial de Barcelona i es preveu que pugui durar diversos dies, ja que testificaran diverses persones de l'entorn de la víctima, de l'autor i també els professionals que han seguit el cas.
Demanen 25 anys de presó per l'assassí de l'Eva el juliol del 2019 a Terrassa
Societat
Aquest dilluns 24 de gener començarà el judici a l'Audiència Provincial
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
21 de gener de 2022 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
