La Policia Municipal de Terrassa ha aturat aquest dimecres, a les 20.29 h, un vehicle que estacionava de manera erràtica al carrer de les Borges Blanques amb la carretera de Castellar. Els agents s'han dirigit a parlar amb el conductor i han comprovat que presentava símptomes d'embriaguesa.
S'ha sotmès a l'home a la prova d'alcoholèmia i ha donat un resultat estimatiu de 0,61 mg/l. Un cop a les dependències policials, s'ha repetit la prova, aquest cop amb etilòmetre evidencial, i ha donat dos resultats positius, 0,71 i 0,66 mg/l. Els agents han procedit a redactar la denúncia corresponent.
Denunciat a Terrassa un conductor begut enxampat per la policia quan no aconseguia aparcar
Societat
L'infractor triplicava la taxa d'alcohol permesa
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
03 de desembre de 2020 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
