Detingut per un presumpte cas d’abusos a menors

L'home treballava com a monitor en un centre escolar de Terrassa

Publicat el 17 de gener de 2011 a les 21:12
Els Mossos d’Esquadra han detingut a Terrassa un home de 41 anys, per un presumpte cas d’abusos sexuals a menors, segons ha confirmat aquest cos de seguretat. Les mateixes fonts han destacat que l’individu, que treballava com a monitor en un centre escolar de la ciutat, ha passat a disposició judicial i que, en aquests moments, es troba en llibertat provisional.

Segons fonts pròximes a la investigació, els fets es van produir quan, durant el període de Nadal, alguns pares van mostrar la seva inquietud pel comportament dels seus fills, de 5 anys. Davant d’aquesta situació, els pares van acudir a l’escola per donar a conèixer les seves sospites que, posteriorment, es van comunicar als Mossos d’Esquadra, així com al departament d’Ensenyament de la Generalitat, que va activar el protocol d’atenció piscològica a menors.

Monitor d’esplai
El monitor investigat és, sembla ser, treballador d’una empresa que presta serveis d’esplai a l’associació de mares i pares d’alumnes d’aquest centre educatiu, així com a d’altres escoles del municipi. La detenció de l’home es va produir el dia 7 de gener.