Dilluns, a les 13.25 h es va produir un accident de circulació amb un turisme i una motocicleta implicats, que va provocar ferides al motorista. Els fets van tenir lloc al carrer de Les Borges Blanques, a la cruïlla del carrer del Vendrell.
Un turisme que circulava per aquest carrer va col·lidir amb la motocicleta, que s’aproximava amb prioritat. Una ambulància va atendre el motorista, que va refusar ser traslladat a cap
centre sanitari. A la tarda, minuts abans de les 19 h, es va produir un altre accident de circulació amb persones ferides, aquest cop a la carretera de Martorell.
L’accident es va produir quan un turisme que circulava per la carretera de Martorell va col·lidir fronto-lateralment amb un altre turisme que circulava pel carrer de Ramon Llull i s’incorporava a la cruïlla. Un dels vehicles va sortir desplaçat contra la vorera, colpejant un senyal vertical de circulació i una façana.
Una ambulància va atendre a un conductor i el va traslladar a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa. L’altre conductor el van atendre al lloc dels fets però va refusar ser traslladat a cap centre sanitari. Eco-equip va netejar la cruïlla de vidres i plàstics i una grua d’Egarvia va apartar els vehicles que ocupaven la cruïlla. Els agents van restablir la circulació a les 19.30 h.
Dos accidents de circulació amb ferits en les últimes hores a Terrassa
Societat
Van provocar alguns talls de trànsit als carrers afectats
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
18 de setembre de 2018 a
les 22:26
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
