Una patrulla de la Policia Municipal de Terrassa ha vist, a les quatre de la matinada d'aquest divendres, com un vehicle se saltava un semàfor en vermell a la ronda de Ponent. Per aquest motiu, l'han aturat.
Quan els agents s'han acostat al vehicle, el copilot ha sortit de l'interior i amb una actitud molt agressiva i insultant, increpant i amenaçant als policies. Tot seguit, ha tornat a pujar al cotxe i han fugit del lloc a gran velocitat.
Després de realitzar una batuda per la zona, els agents han aconseguit aturar de nou el vehicle i identificar-ne el conductor i el copilot, que han seguit amb la mateixa actitud i
que han acabat denunciats per atemptar contra l’autoritat dels agents i per diverses
infraccions de trànsit.
Dos denunciats per fugir després de saltar-se un semàfor i amenaçar la policia a Terrassa
La policia ha trobat els infractors després de fer una batuda
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2021 a les 14:59
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos