Una patrulla de la Policia Municipal de Terrassa ha vist, a les quatre de la matinada d'aquest divendres, com un vehicle se saltava un semàfor en vermell a la ronda de Ponent. Per aquest motiu, l'han aturat.
Quan els agents s'han acostat al vehicle, el copilot ha sortit de l'interior i amb una actitud molt agressiva i insultant, increpant i amenaçant als policies. Tot seguit, ha tornat a pujar al cotxe i han fugit del lloc a gran velocitat.
Després de realitzar una batuda per la zona, els agents han aconseguit aturar de nou el vehicle i identificar-ne el conductor i el copilot, que han seguit amb la mateixa actitud i
que han acabat denunciats per atemptar contra l’autoritat dels agents i per diverses
infraccions de trànsit.
Dos denunciats per fugir després de saltar-se un semàfor i amenaçar la policia a Terrassa
Societat
La policia ha trobat els infractors després de fer una batuda
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
27 d’agost de 2021 a
les 14:59
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
