Aquest cap de setmana dues persones han resultat ferides lleu en ser atropellades per vehicles a Terrassa. Segons informa la Policia Municipal, a les 19.34 h de divendres, el servei 112 va informar que al carrer dels Voluntaris amb el dels Jocs Olímpics s’havia produït un atropellament.
Al lloc, els agents desplaçats, van comprovar que la persona atropellada era una menor que creuava el pas de vianants amb el seu pare. Una ambulància la va traslladar a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa per a ser atesa.
A la mateixa hora però de dissabte, el servei 112 va comunicar d’un altre atropellament a la rambla de Francesc Macià,a l’alçada del carrer Consell de Cent.
Segons sembla, l’accident es va produir quan la vianant creuava la calçada de la rambla de Francesc Macià per un lloc no habilitat sent colpejat lleument pel vehicle. Aquesta persona va ser traslladada a l’Hospital de Terrassa per una ambulància.
Dues persones ferides, entre elles una menor, en dos atropellaments a Terrassa
Els fets van passar divendres i dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’agost de 2019 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos
-
Societat Terrassa preveu incrementar la borsa d'habitatge assequible amb més d'un miler de pisos fins al 2028
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez