El CF Matadepera ha arribat a un acord de col·laboració amb l'empresa Zip BCN Solutions, fabricants d'accessoris tèxtils. L'acord contempla que aquesta temporada i la propera, el primer equip del club lluirà el logo de l'empresa a la part frontal de la samarreta de joc.
Aquest acord es complementa amb l'acord adoptat amb l'empresa Finques Catalunya, amb oficina al carrer Ample de Terrassa, pel qual es llueix el logotip de la immobiliària egarenca al dors de la samarreta.
Els socis de l'empresa Zip BCN Solutions Marc Aguilera, Joan Montlló i Joan Pardo, han rubricat l'acord de col·laboració amb l'entrenador del primer equip, David Comellas i el president del club Enric Barrull. El primer equip del CF Matadepera està tenint un molt bon inici de temporada en el seu debut al grup 4 de Segona Catalana.
El CF Matadepera tanca un acord de col·laboració amb Zip BCN Solutions
Societat
El primer equip lluirà el logotip de l'empresa d'accessoris tèxtils
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
12 d’octubre de 2016 a
les 22:35
Actualitzat el
12 d’octubre de 2016 a les
22:43
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
