Aquest cap de setmana un equip terrassenc participarà a la màxima competició europea del korfbal: la 51a edició de la IKF Europa Cup, al pavelló De Korf de Sassenheim, a Holanda.
El KC Assessoria Vallparadís participarà per quarta vegada - i per tercera consecutiva - a l'Europa Cup, en qualitat de campió de Catalunya, que està reconeguda per la federació internacional, i com a representant català a la competició.
Els primers partits seran de 17 minuts per part a temps real, amb un temps mort per equip. Hi haurà un descans de quatre minuts i sis substitucions, i, en cas d'empat, una pròrroga de cinc minuts amb gol d'or. D'altra banda, el partit de dissabte serà de 25 minuts per part a temps real, un descans de deu minuts, dos temps mort per equip i vuit substitucions. En aquest cas, la pròrroga seria de 10 minuts amb gol d'or.
L'expedició del Vallparadís estarà formada per dotze jugadors, sis nois i sis noies: seran Alexis Escardibul, Jose Luis Jurado, Dani Jané, Adrià Quirós, Daniel Fernández, Raúl Ramon Iglesias, Jessica Lechuga, Laia Rosa, Miriam González, Miriam Moraleda, Patricia Sanjuan i Raquel Solà. L'entrenador serà Miguel Ángel Tobaruela.
A més, un petit grup d'aficionats donarà suport a l'equip terrassenc en aquesta edició.
A l'elit amb només onze anys d'història
El CK Vallparadís, nascut el 2005, és un dels clubs més exitosos del país. Va néixer després que uns jugadors descobrissin l'esport a l'escola, i en només onze anys s'ha convertit en un dels principals estandarts del korfbal a Catalunya.
El seu secret, segons han afirmat als mitjans de la Federació Internacional de Korfbal, és que "els jugadors porten molt temps junts, es coneixen molt bé i gaudeixen plegats", així com també expliquen que, més enllà de les competicions, dónen molta importància a la dimensió social de l'esport, compartint bons moments.
L'objectiu principal del Vallparadís, a mig termini, és aconseguir consolidar-se al capdavant de la Lliga Catalana, en què hi ha una forta competència amb equips com el Castellbisbal o el Korfbal Club Barcelona. A més, però, volen créixer en massa social i en nombre de jugadors, també de categories inferiors i infantils, i tenen "el somni" de ser el primer club de Catalunya amb un pavelló propi.
El CK Vallparadís disputa la màxima competició europea de korfbal
Societat
El repte de l'equip terrassenc és millorar la cinquena posició assolida en les darreres participacions, i tenen el somni d'obtenir medalla i pujar al podi
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de gener de 2017 a
les 11:14
Actualitzat el
11 de gener de 2017 a les
11:34
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
