La policia Municipal va detenir ahir a les 21.45 h a Terrassa un vehicle que circulava de manera erràtica a prop de l'Avinguda del Vallès. Els agents li van realitzar la prova d'alcoholèmia estimativa al conductor i va donar 0'72 mg/l.
En veure el seu estat l'home va ser traslladat a les dependències policials per dur a terme la prova evidencial, però no va ser capaç de fer-la pel seu grau d'embriaguesa. A conseqüència d'això, el conductor va ser traslladat a l'Hospital de Terrassa per realitzar la prova en sang.
El detenen per conduir de manera erràtica i és incapaç de fer la prova d'alcoholèmia pel seu estat etílic
Societat
Els fets van passar a tocar de l'Avinguda del Vallès i l'home va donar 0,72 mg/l en la prova estimativa
ARA A PORTADA
-
Terra Protecció Civil envia un Es-Alert generalitzat al litoral i prelitoral per pluges torrencials Marc Orts i Cussó
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
08 d’octubre de 2020 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
