La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, ha anunciat aquest dimecres que l'executiu preveu iniciar "properament" la publicació del contracte d'estudis per a la construcció d'una tram de l'autovia B-40 entre Terrassa i Granollers (Barcelona) amb una inversió de 400 milions d'euros per a 35 quilòmetres.
Sáenz de Santamaría ho ha dit en la seva intervenció a la Nit de la Logística que s'ha celebrat a l'Estació de França de Barcelona, on ha reivindicat els "esforços clars i concrets" que fa el Govern central en matèria d'infraestructures i en especial a Catalunya .
La vicepresidenta ha fet dos anuncis més: al juliol es preveu inaugurar el tram de l'autovia A-14 entre Lleida i Rosselló, en la qual s'han invertit 53 milions d'euros, i ha insistit que abans de l'estiu es reprendran les obres de l'estació de la Sagrera a Barcelona.
Santamaría també ha recordat la promesa d'inversions en infraestructures a Catalunya que va llançar mesos enrere el president del Govern, Mariano Rajoy, que ha recordat que és de 4.200 milions d'euros executables entre 2017 i 2020, dels quals 1.091 són per a aquest mateix any, segons ha assegurat.
També ha reivindicat els "esforços notables" que fa el Govern central per als corredors ferroviaris, i ha afirmat que, per al Corredor Mediterrani, es preveu una inversió de 3.123 milions d'euros fins al 2020, 715 milions dels quals aquest any.
La vicepresidenta del govern espanyol ha reivindicat que, arreu de l'Estat, enguany el Govern central ha pressupostat 9.000 milions per a infraestructures, un 45% més del que va executar el 2016, que va ser "un any en funcions".
El Govern espanyol anuncia 400 milions d'euros per acabar la B-40 entre Terrassa i Granollers
Societat
La vicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría ha anunciat aquest dimecres que preveuen iniciar "aviat" la publicació del contracte d'estudis per acabar el Quart Cinturó
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
08 de juny de 2017 a
les 10:40
Actualitzat el
08 de juny de 2017 a les
10:52
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
