El mòbil els va delatar

Detinguts quatre individus per robatori amb força

Publicat el 20 de març de 2012 a les 19:40
La matinada de dimarts, una unitat de la Policia Local mentre realitzava el patrullatge habitual de vigilància per robatori a bars van aturar un vehicle que circulava pel carrer Ample. Els agents, després de demanar ajuda a una altra dotació de suport, van procedir a identificar els seus ocupants. En el registre del cotxe van observar gots de plàstic de la marca Coca-Cola, guants de plàstic i de llana, així com diversos tapaboques, walkie-talkies i vàries bosses de monedes.

Quans els policies van demanar als ocupants del cotxe els seus telèfons mòbils, un dels individus va trencar-lo. No obstant, es van poder filtrar les IMEIS dels mòbils (unes xifres que són com el DNI), els números de registre d'una càmera de fotografiar i un navegador GPS. D'aquesta manera van descobrir que el telèfon mòbil trencat havia estat furtat en un robatori amb força en un bar de Viladecavalls.

Per aquest motiu, els agents van procedir a la detenció dels individus per un presumpte delicte de robatori amb força. Així mateix es van intervenir els estris ressenyats i el vehicle va ser traslladat a la prefectura com objecte de prova per si la investigació dels Mossos d'Esquadra, que és qui s'ocupen del robatori a Viladecavalls, ho necessitaven com a prova.