El Terrassa FC ha empatat al camp del Manlleu (0-0) i trenca així la ratxa de cinc derrotes consecutives fora de casa.
En un partit amb no gaires ocasions de gol, Xavi Molist ha estat a punt de marcar amb un xut des del mig del camp. En el temps afegit, David García ha estat expulsat per cometre un penal sobre Planagumà. Diego Gómez, que uns minuts abans havia substituït el lesionat Miguel Ángel, ha aturat el llançament i ha salvat un punt per a l'equip egarenc.
Més informació a l'edició en paper de La Torre d'aquest dilluns.
El Terrassa FC ja suma fora de casa
Societat
Diego Gómez atura un penal al descompte i salva un punt a Manlleu (0-0)
ARA A PORTADA
-
Societat Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
25 de març de 2012 a
les 18:28
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
