El Departament d'Educació ha encarregat un informe als serveis territorials per aclarir una suposada agressió d'una mestra de Terrassa a una nena de 10 anys. Els pares han denunciat els fets als Mossos d'Esquadra. Diversos mitjans han tingut accés a l'informe d'urgències de l'Hospital de Terrassa que va atendre la nena dilluns a la tarda, que relata que la menor va explicar que havia dibuixat unes banderes d'Espanya amb la frase 'Visca Espanya' a l'àlbum de final de curs i que la professora, quan ho va veure, li va cridar i la va agafar pel coll de la samarreta per fer-la fora de la classe. Amb aquest moviment, la nena va caure a terra i es va donar cops a l'esquena.
Segons aquest mateix informe, la nena tenia molèsties a la zona toracicolumbar, en el primer dit de la mà dreta i molèsties a l'engonal dreta on té una hèrnia pendent d'intervenir. El mateix informe conclou que no hi ha ''signes d'alarma'' i l'equip mèdic li dona l'alta mèdica amb analgèsic oral.
L'escola no ha volgut donar la seva versió dels fets. Des de l'Ajuntament s'ha confirmat l'encàrrec de l'informe als Serveis Territorials que ha de servir per aclarir els fets. Fonts d'Educació han explicat a NacióDigital que l'informe demanat respon al procediment habitual en aquest tipus de casos.
Ensenyament investiga si una mestra de Terrassa va pegar una nena per pintar banderes d'Espanya
Societat
Els fets denunciats haurien tingut lloc en una escola de Terrassa
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
19 de juny de 2019 a
les 19:13
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
