Holanda, campiona del Mundial d'hoquei femení

L'Estadi Olímpic de Terrassa va posar punt final a la competició on les argentines es van haver de conformar amb la plata

Publicat el 18 de juliol de 2022 a les 11:17
Actualitzat el 18 de juliol de 2022 a les 11:21
Or pels Països Baixos. Les jugadores taronges es van fer amb la victòria del Mundial d'Hoquei Femení que les últimes setmanes s'ha disputat entre Terrassa i Amsterdam. Aquest diumenge al vespre, l'Estadi Olímpic de Terrassa ha viscut una festa amb majúscules que ha acabat amb la victòria per 3 a 1 contra la selecció argentina. 

Amb l'entrada en el segon quart les holandeses van aconseguir forçar el seu primer penal a favor que van convertir en gol. Pocs minuts després una ràpida acció va acabar amb el segon gol que situava les actuals vencedores per davant en el marcador. Ja en el tercer quart van aconseguir fer-se de nou amb la porteria i sentenciar el partit que les portaria al capdamunt del podi. 

No obstant això, les argentines no van parar de lluitar per intentar igualar el matx i van aconseguir fer el 3-1 al minut 46 des del penal córner. Un resultat però, que es va quedar curt per revalidar el títol de campiones del món. Per la seva banda, dissabte les australianes van aconseguir fer-se amb la medalla de bronze davant de les alemanyes en un partit on van quedar 2 a 1. 

[slideflaix]1728[/slideflaix]