Aquest divendres s'ha pogut identificar un sabotejador que ha obligat a fer aturar la línia 4 de Rodalies fins a 25 vegades des del passat mes de febrer.
Segons ha informat la Cadena SER, l'home ha estat identificat després que Adif hagi presentat una vintena de denúncies als Mossos d'Esquadra pràcticament cada cap de setmana des del mes de juny perquè un individu tallava els cables de senyalització en un punt entre les estacions de Cerdanyola i Sabadell Sud. En tallar el cable, l'home deixava inoperativa tota la senyalització d'aquest tram ferroviari, cosa que obligava el personal d'Adif a autoritzar verbalment tots els moviments dels trens.
Aquests fets han provocat retards d'entre 5 i 10 minuts de mitjana en els trajectes dels combois, i fins i tot ha obligat a fer alguna cancel·lació.
Segons fonts properes a la investigació, l'home pateix una malaltia mental i té una elevada discapacitat intel·lectual.
Identifiquen un sabotejador que ha obligat a aturar la R4 de Rodalies 25 vegades des del mes de febrer
Societat
L'home tallava els cables de senyalització en un punt entre Cerdanyola i Sabadell Sud
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
30 d’octubre de 2022 a
les 11:40
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
