La Piscina municipal de Vallparadís ha hagut de tancar provisionalment a causa dels desperfectes ocasionats arran de les intenses pluges de les darreres hores a Terrassa. La pluja ha arrossegat sorra i vegetació que ha malmès l’aigua de la piscina i part de les seves instal·lacions.
Els serveis municipals treballen en la reparació dels desperfectes per tal de poder reobrir l’equipament al més aviat possible.
Mentrestant, les persones abonades al servei podran fer servir les instal·lacions de la resta de piscines municipals (La Maurina, Sant Llorenç i Les Arenes), que reforçaran el personal per poder ampliar el seu aforament.
Més de 60 incidències en quatre hores
Els serveis municipals han rebut avís de més de 60 incidències des de les 12.50 hores fins al moment. La Policia Municipal n’ha rebut 35 en menys d’una hora, en el moment àlgid de les precipitacions, que s’ha produït entre les 12.50 i les 13.45 hores, en què han caigut al voltant de 40 litres per metre quadrat.
La majoria d’incidències han estat relacionades amb les tapes aixecades d’embornals a diferents indrets de la ciutat, a incidències en la circulació i a la caiguda de branques i alguns arbres, a banda de l’entrada d’aigua als baixos d’alguns edificis i locals comercials.
La línia L10 dels autobusos urbans no ha pogut arribar a Les Fonts durant l’episodi de pluges, ja que no ha estat possible transitar per l’avinguda del Vallès al seu pas per sota del pont de la carretera de Rubí. Precisament a la riera del Palau al seu pas per Rubí s'ha trobat el cos sense vida d'un home que hauria estat arrossegat des de Terrassa.
Els serveis municipals treballen hores d’ara per restablir la normalitat i atendre totes les incidències rebudes. El servei d’atenció ciutadana 010 està en funcionament fins que es desactivi l’alerta del Pla d’Emergències Municipal, que ha activat l’alcalde accidental, Marc Armengol, a les 13.50 hores d’aquest divendres.
La Piscina de Vallparadís, tancada
Els forts aiguats han causat desperfectes a l'equipament
Ara a portada
Publicat el 17 d’agost de 2018 a les 21:13
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa