El Club Egara ha caigut en els penals shoot-out en la final de la Lliga masculina de Divisió d’Honor, que s’ha emportat el RC Polo, després que els 60 minuts acabessin amb empat (1-1).
Els ratllats, que eren els amfitrions de la Final Four que es disputava al Pla del Bon Aire assoleixen el subcampionat, que els dóna plaça per a l’Euro Hockey League de la pròxima temporada.
El partit ha començat amb molt de respecte per part dels dos equips. Els gols han arribat en el segon quart. El Polo s’ha avançat de penal-córner, gràcies a un gol de Xavi Lleonart de penal-córner. La resposta del Club Egara no ha trigat a arribar i abans del descans Eduard Arbós ha igualat el matx.
Amb l’empat a 1 gol s’ha complert el temps reglamentari i el títol s’ha decidit als penals shoot-out. Dels cinc llançaments, el Polo n’ha convertit 4 i l’Egara 3. Així, el títol marxa cap a Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2015 a les 17:24
Actualitzat el 03 de maig de 2015 a les 17:27
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves