El Club Egara ha caigut en els penals shoot-out en la final de la Lliga masculina de Divisió d’Honor, que s’ha emportat el RC Polo, després que els 60 minuts acabessin amb empat (1-1).
Els ratllats, que eren els amfitrions de la Final Four que es disputava al Pla del Bon Aire assoleixen el subcampionat, que els dóna plaça per a l’Euro Hockey League de la pròxima temporada.
El partit ha començat amb molt de respecte per part dels dos equips. Els gols han arribat en el segon quart. El Polo s’ha avançat de penal-córner, gràcies a un gol de Xavi Lleonart de penal-córner. La resposta del Club Egara no ha trigat a arribar i abans del descans Eduard Arbós ha igualat el matx.
Amb l’empat a 1 gol s’ha complert el temps reglamentari i el títol s’ha decidit als penals shoot-out. Dels cinc llançaments, el Polo n’ha convertit 4 i l’Egara 3. Així, el títol marxa cap a Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2015 a les 17:24
Actualitzat el 03 de maig de 2015 a les 17:27
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants