El Club Egara participa a partir d'aquest divendres i fins diumenge en la Copa d'Europa d'hoquei sala que es disputa a Hamburg (Alemanya). El club ratllat es va classificar per a la competició gràcies a les renúncies de l'Atlètic i del Club de Campo.
L'entrenador de l'Egara, Ramon Rius afirma: "Disputar la Copa d'Europa ens fa molta il·lusió. És una experiència única que servirà per enriquir-nos". I afegeix: "Som conscients que arribem una mica per casualitat i toquem de peus a terra. Hi ha equips amb un nivell molt alt". Rius vol anar "partit a partit" i veure fins on arriba l'equip. "No tenim experiència i sabem que hem de fer les coses molt bé, però també tenim una il·Lusió enorme que ens donarà un plus".
El Club Egara no podrà comptar amb els internacionals que preparen els Jocs Olímpics amb la selecció espanyola d'herba (Quico Cortés, Pol Amat i Franc Dinarès). Edu Arbós i Vicenç Ruiz estan lesionats i Arnau Izard es recupera d'un accident. A més, s'ha d'afegir la baixa d'Hèctor Martínez, que deixa l'equip per motius personals.
L'Egara, representant terrassenc a la Copa d'Europa de sala
L'equip ratllat arrenca aquest divendres la competició continental sense les seves estrelles
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2012 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants