[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mlLWLB3-GPE[/youtube]
El desdoblament de l'eix transversal, inaugurat aquest divendres, ha convertit la C25 en una via ràpida de la que podran aprofitar-se els terrassencs atès que els obre noves possibilitats d'accedir a Lleida i a Vic, entre d'altres poblacions interiors.
Un equip de Nació Digital ha recorregut el tram de Calldetenes a Espinelves en direcció Girona per fer mitja volta i tornar fins a Oristà en direcció Manresa per constatar la qualitat de la infraestructura. Tant a l'anada com a la tornada es pot apreciar la cerimònia d'inauguració al viaducte d'Osormort.
L'eix transversal ja és una via ràpida
Societat
La via desdoblada obre noves rutes als conductors terrassencs
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
04 de gener de 2013 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
