Terrassa participa, de dimarts a dijous, en una nova edició de la Setmana Europea de l'Energia Sostenible, queenguany porta el lema Ara és l'hora de compartir l'energia renovable!
Així, la programació d'enguany se centrarà en difondre la importància de les comunitats energètiques, en un context en què és necessari avançar cap a un model energètic "més net, sostenible, descarbonitzat, distribuït i democràtic", com diuen des de l'Ajuntament.
La primera activitat organitzada per l'Ajuntament de Terrassa serà dimecres, 21, a la plaça Vella: el taller Mesurem amb energia i vehicle elèctric, que serà a la plaça Vella. L'activitat compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, i vol explicar quins són els aparells que mesuren el nostre consum i on també es mostrarà el funcionament del cotxe elèctric.
Dijous, 22 de juny (18h) hi haurà una xerrada a la Biblioteca Central de Terrassa sobre Les comunitats energètiques: per una transició energètica justa i descentralitzada, a càrrec de la cooperativa Azimut360, especialista en sistemes fotovoltaics.
A Catalunya, la Setmana Europea de l’Energia Sostenible està promoguda per l’Institut Català de l’Energia (ICAEN), amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i la participació d’ajuntaments, entitats, empreses i ciutadania.
Les comunitats energètiques centren la Setmana Europea de l’Energia Sostenible a Terrassa
L'Ajuntament organitza un taller i una xerrada per compartir experiències sobre compartir l'energia renovable
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juny de 2023 a les 17:06
Actualitzat el 19 de juny de 2023 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves