Les Puntxarxa Reds agafen confiança i s'imposen als Dracs

Les noies d'Alex Meifren no van tenir problemes per desfer-se de l'equip de Badalona

Publicat el 05 de març de 2013 a les 17:01
L’equip femeni de les Puntxarxa Reds van aconseguir una gran victòria a la tercera jornada
de la Lliga Espanyola contra les Badalona Dracs. El resultat final de 33 a 0 no deixa cap dubte de la superioritat de les jugadores terrassenques.

Les Puntxarxa Reds van mostrar al seu camp una clara milloria respecte a l’inici de la
competició i es van desfer amb claredat de les Badalona Dracs. La Quarterback Jenny Ortega va liderar amb solvència l'ofensiva que va aconseguir 33 punts. La defensa també va estar a un gran nivell i de la mà de la seva capitana Raquel Diaz van aturar qualsevol intent de les badalonines per apropar-se a la zona d’anotació.

Alex Meifren, entrenador de les noies, es mostrava satisfet amb el joc desplegat però diu que encara falta molt per estar al nivell de les millors: "És cert que nosaltres hem millorat molt però encara hem de treballar molt més per arribar al nivell de Rookies o Black Demons. El proper partit contra les Black Demons de Las Rozas mostrarà si estem en el bon camí o no". D’aquí dues setmanes i també a Terrassa es jugarà l’important partit entre Puntxarxa Reds i Black Demons de Las Rozas de Madrid.