El Cercle Català de Negocis (CCN) i la delegació a Viladecavalls de l'Assemblea Nacional Catalana organitzen conjuntament una xerrada-col·loqui sobre les possibles repercussions econòmiques d'una Catalunya independent. "Les raons econòmiques d'un Estat propi" se celebrarà el dimecres 27 de juny a les vuit del vespre a l'auditori de l'Escola de Música de Viladecavalls.
Els ponents, Marta Márquez i Jordi Millà, són membres del Cercle Català de Negocis (CCN), entitat que realitza periòdicament estudis sobre la situació econòmica de Catalunya. El CCN és una associació que agrupa empresaris, directius i professionals que, per tal de garantir el futur del teixit empresarial català, volen disposar d'un Estat propi.
Després de la xerrada, hi haurà un torn obert de preguntes i comentaris per tal que tots els assistents hi puguin dir la seva.
\"Les raons econòmiques de l'Estat propi\"
Xerrada-col·logui a l'auditori de l'Escola de Música de Viladecavalls el 27 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2012 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor