Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dissabte tindrem un cel que romandrà entre mig i molt ennuvolat, puntualment cobert amb nuvolositat més compacta al quadrant nord-oest i resta del Pirineu i Prepirineu amb creixement de nuvolades. Durant la tarda la nuvolositat minvarà per ponent i resta del terç sud.
e matinada s'esperen ruixats a qualsevol punt, preferentment del terç nord i de la depressió Central. Durant el matí hi haurà una pausa però novament a partir de migdia reapareixeran els xàfecs a l'interior del quadrant nord-est i resta del terç nord. Al vespre també podran afectar a punts del sector central del litoral central i sud. Les precipitacions seran entre febles i moderades, puntualment fortes i aniran sovint acompanyades de tempesta i de calamarsa o pedra. Acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants, localment abundants.
La temperatura serà més baixa, sobretot la màxima.
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
20 de juliol de 2018 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
