
Miriam Ruíz va ser elegida Miss Intercontinental Spain 2012, com a Showstars Spain 2012, per representar a Espanya en el tercer certamen més important del món. Miss Intercontinental celebra enguany el seu 41è aniversari i es celebrarà a finals d'octubre en una capital europea. Miriam Ruíz parla quatre idiomes i esta acabant la carrera d’arquitectura. L'any passat va representar a Espanya Glória Martínez de Castelldefels.
D'altra banda, el Gremi Empresarial d'Hostaleria de Terrassa i Comarca manifesta que per donar suport a Ruiz, l'ha convidat a participar en tots els actes organitzats per l'entitat durant la Festa Major 2012, i s'encarregarà de repartir els premis (concurs de cassoles d’arròs, carrera de cambrers i millor cuiner de l’any) i d'assistir a la cata de vins.
Des del Gremi consideren que "és una bona oportunitat per projectar Terrassa a l'exterior, i que el seu nom soni a més de 70 països que participen en aquest esdeveniment internacional".