L'associació Òmnium Cultural ha convocat per al proper dijous 7 de novembre una "autoinculpació massiva". L'acte tindrà lloc entre les 10 i les 12 del matí als Jutjats de Terrassa (Rambleta de Pare Alegre, 112).
Sota el lema "Contra la sentència, reincidència!", l'entitat pretén que ciutadans i ciutadanes s'autoinculpin davant de la justícia "si fer ús de la llibertat d'expressió o votat es considera un delicte per l'Estat espanyol".
Segons resa el comunicat en què anunciaven l'acció, l'objectiu de la campanya és "deixar ben clar que l'exercici de drets fonamentals no hauria de ser delicte en democràcia". El formulari d'inculpació es pot trobar aquí.
Òmnium fa una crida per autoinculpar-se als Jutjats de Terrassa aquest dijous
Societat
L'entitat presenta la campanya "Contra la sentència, reincidència!", que pretén defensar l'exercici de drets fonamentals en democràcia
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
06 de novembre de 2019 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
