Estaven patrullant pel carrer Menéndez i Pelayo quan a la cruïlla amb Àngel Guimerà van veure com un home estava perseguint-ne un altre. Els agents van reaccionar ràpid i van anar a la recerca dels dos individus fins que uns metres més enllà els van poder aturar. Fins al lloc es van presentar una dotació de reforç per tal d'esbrinar què estava passant.
Segons va explicar el perseguidor, acabava de patir un atracament per part de l'home que corria el seu davant i estava intentant recuperar el que li havia robat: un llapis de memòria. L'atracament havia consistit en un forcegeix que havia acabat amb una caiguda a terra de la víctima. En aquell moment el presumpte lladre havia aconseguit arrabassar-li el pen drive. L'altre, que anava acompanyat per la seva dona que havia estat testimoni dels fets, va decidir córrer darrere del lladre.
Els agents van escorcollar el presumpte autor del furt i li van trobar a la jaqueta un pen drive que l'altre va identificar com a seu. Per aquest motiu es va procedir a la detenció del ressenyat com a autor d'un delicte de robatori amb violència. La víctima no va desitjar assistència mèdica i juntament amb la testimoni van anar fins a prefectura per interposar la denúncia.
Persegueix el lladre del pen drive
Societat
La víctima va lluitar amb l'agressor perquè no li robés el dispositiu
ARA A PORTADA
-
Societat Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
20 de desembre de 2012 a
les 19:08
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
