Possible nou cas de mort per violència masclista a Terrassa. La policia ha detingut aquest matí un home de 80 anys que presumptament hauria matat la seva parella, una dona de 75 anys.
Els fets han tingut lloc la nit d’aquest divendres a dissabte al barri de la Maurina. El fill de la parella, que viu al al pis superior del mateix edifici, ha trucat a la policia municipal després que el seu pare li confessés el crim. El fill ha baixat a l'habitatge patern i ha comprovat que la mare restava sense vida. La policia municipal s'ha presentat al domicili per verificar els fets.
L'Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Nord dels Mossos d'Esquadra ha detingut l'home de 80 anys com a presumpte autor de la mort de la seva parella a Terrassa.
Segons ha transcendit, la víctima ha estat atacada amb arma blanca i presentava una profunda ferida al tòrax. El presumpte autor s’ha autolesionat i ha estat traslladat a Mútua de Terrassa per ser atès de ferides lleus.
Els Mossos investiguen el cas per esbrinar les circumstàncies en què s’ha produït la mortal agressió i si hi anteriorment s’havien produït episodis violents dels quals no hi consten denúncies
Presumpta mort per violència de gènere a Terrassa
Societat
La policia ha detingut un home de 80 anys com a possible agressor
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
08 de desembre de 2012 a
les 13:28
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
