Promocionar la Formació Professional

Difusió · El Consell de la FP a Terrassa ha dissenyat una campanya per prestigiar i promoure aquesta mena de formació a la ciutat · Campanya · Entre els materials de la campanya hi ha un llibret informatiu, un poster i anuncis als mitjans

Publicat el 04 de maig de 2011 a les 19:44
Prestigiar la Formació Professional (FP) i promoure-la com una bona opció formativa. Aquest és l’objectiu de la campanya de promoció de la Formació Professional a Terrassa que ha presentat avui el regidor d’Educació, Josep Pàmies, la posada en marxa de la qual coincideix amb l’inici del període de preinscripció dels cicles formatius -dilluns vinent s’obre el període per als cicles de grau mitjà i el 23 de maig per als de grau superior-.

Aquest és el setè any consecutiu que el Consell de la Formació Professional de Terrassa engega una campanya per promocionar la FP, uns estudis que Pàmies defineix com a “molt útils”, especialment en aquesta època de crisi. “Cada vegada hi ha més gent que està tornant a les aules: alguns ho fan perquè s’han quedat a l’atur i altres simplement per ser més competents a la feina”, ha explicat Pàmies. L’oferta per al curs vinent és quasi igual a la del curs actual donat que “ja teniem una oferta molt amplia”, ha destacat el regidor.

La campanya, que porta per lema “Tria el teu futur”, és similar a la d’anys anteriors però “més austera degut a la crisi”, ha explicat Pàmies. Entre els materials que conformen la campanya hi ha un llibret informatiu, un desplegable i un poster que es penjarà a les empreses. A més, es posaran anuncis a diversos mitjans de comunicació per potenciar-ne la difusió.