Una trentena d’autoritats polítiques de la Vall del Lungau (Àustria) encapçalades per l’Alcalde de Mariapfarr Franz Doppler, van ser rebudes aquest passat dissabte 25 d’octubre a la tarda per l’alcaldessa de Matadepera Mireia Solsona a les dependències municipals.
Van ser un total de 35 alcaldes que aquests dies han estat per Barcelona fent turisme visitant la Sagrada Família, el Camp del Barça i Montserrat. Diumenge no es van voler perdre la diada castellera que va tenir lloc a Sabadell.
En la visita a Matadepera, els alcaldes van anar al carrer de Mariapfarr i van sopar al local del mateix nom que es troba situat al carrer Antoni Genescà.
Recepció d'autoritats del Lungau a l'Ajuntament de Matadepera
Els alcaldes van anar al carrer de Mariapfarr i van sopar al local del mateix nom
Publicat el 31 d’octubre de 2014 a les 16:16
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
