
Eren les dues del migdia d'aquest dimarts quan diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra han fet acte de presència a la part baixa de la Rambla d'Ègara. Havien estat requerits per un particular que alhora estava sent partícip d'una baralla.
Segons han explicat els Mossos, sembla ser que l'home que ha realitzat la trucada havia estat atractat aquest mateix dilluns. El lladre l'havia amenaçat amb una navalla i ell havia optat per donar-li el mòbil i la cartera, amb tota la documentació i diners a dins.
Doncs bé, estava passejant per la Rambla quan ha vist un individu que s'assemblava molt al seu agressor. L'ha seguit diversos metres i quan ha estat segur que era ell li ha cridat l'atenció i s'hi ha encarat. Com a resultat s'ha iniciat una forta baralla que només ha estat apaivagada amb l'aparició de les patrulles dels Mossos d'Esquadra.
Els agents han comprovat com el presumpte lladre havia estat denunciat el dia anterior per la víctima. Per aquest motiu ha estat detingut i traslladat a Prefectura per tal de ser plenament identificat i imputat per un delicte de robatori amb força.