El Ple extraordinari del passat dimecres a Rellinars ha servit, d'una banda, per tirar endavant els pressupostos d'aquest any i, de l'altra, per evidenciar un cop més el distanciament entre l'equip de govern (CiU+PSC) i l'oposició.
Així, s'ha aprovat un pressupost de 610.000 euros amb els vots favorables dels convergents i del regidor socialista i amb l'oposició d'ERC+GIR. Aquesta coalició considera que s'han calculat a la baixa els ingressos per impostos directes i s'ha mostrat especialment crítica amb l'apartat de les despeses.
El proper Ple ordinari se celebrarà el dimecres dia 28 de març a les set de la tarda, dia en què es tractarà la possible paralització del cobriment de la pista poliesportiva.
Més informació en el diari en paper de La Torre del dilluns 26
Rellinars aprova un pressupost de 610.000 euros
La coalició ERC+GIR, en desacord amb nombrosos aspectes, hi vota en contra
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2012 a les 17:24
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor