El carrer de Volta va ser testimoni la nit de dimarts d'una col·lisió d'un vehicle amb les fites de la vorera. Els agents van haver de tallar el trànsit entre els carrers Arquímedes i Volta per tal de poder retirar el cotxe implicat en l'accident. Només va haver-hi un vehicle implicat en el qual viatjaven la conductora i un acompanyant.
La dotació policial va realitzar la prova d'alcoholèmia a la conductora i aquesta va donar positiu amb 0,46 MG/L en l'estimativa. Per la seva banda, l'ambulància va atendre l'acompanyant que va patir algunes contusions com a conseqüència del cop, però no va voler ser traslladat a cap centre hospitalari.
Així mateix també es va necessitar els serveis d'Eco-Equip perquè passessin a netejar la zona, ja que amb la col·lisió es va arrencar una fita des de la seva base i una altra va quedar inclinada. Per la seva banda, Egarvia va moure el cotxe, que envaïa part de la vorera i estava al bell mig del carrer per deixar-lo a la mitjana de la Rambla d'Ègara. La dotació policial va informar a la conductora que havia de ser ella que gestionés la grua d'assistència per tal de retirar el vehicle.
A les 4 de la matinada, el cotxe encara no havia abandonat la mitjana, i per aquest motiu es va sol·licitar altre cop els serveis d'Egarvia perquè fossin ells els que retiressin el cotxe. Es va procedir a fer l'acta d'immobilització atès que la conductora no havia cridat l'assistència.
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
14 de març de 2012 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
