Va arribar a casa, va obrir la porta de l'entrada i quan es dirigia cap al seu dormitori és quan va veure dos nens que li estaven remenant els calaixos. Un semblava menor d'edat, l'altre era més gran. Va ser veure'l i els nens van fugir corrent. El més jove però, va caure i això va permetre al veí atrapar-lo.
A més, quan els presumptes lladres intentaven fugir, un tercer noi que estava allà recollint ferralla es va espantar, va arrencar a córrer i també va caure, fent-se una ferida profunda al braç.
Quan els agents de la Policia Municipal van arribar al Passeig de Les Lletres, on havien passat els fets, van decidir endur-se els dos joves, tot i que primer ambdós van passar per urgències ja que mentre un necessitava curar-se el tall del braç, el menor enganxat pel veí va dir que li feia molt mal la cama.
Un cop atesos, van ser traslladats a prefectura. Allà, els agents van decidir deixar marxar el noi que recollia ferralla ja que van considerar que no tenia res a veure amb l'intent de robatori mentre que al menor que el veí va retenir va ser denunciat. Posteriorment, es va avisar als pares per tal que el vinguessin a buscar.
Ser maldestre i ser lladre, una mala combinació a Terrassa
Un veí pot atrapar un dels presumptes autors d'un robatori a casa seva perquè al fugir va caure el terra
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2012 a les 19:27
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves