S'incendia un cotxe mentre circulava per la carretera de Rubí

Els tres ocupants del vehicle van salvar-se pels pèls de les flames

Publicat el 31 de març de 2016 a les 17:43
Actualitzat el 31 de març de 2016 a les 17:48
Aquest dimecres al vespre, un particular va avisar la Policia Municipal i Bombers. El seu cotxe havia començat a cremar-se al mig de la carretera de Rubí. Segons va explicar als agents policials, circulava per la carretera quan, just en el desviament cap a Can Jofresa, el motor havia començat a fer sorolls i s'havia incendiat.

El conductor havia tingut el temps just de retirar el vehicle del mig de la via i poder sortir els tres ocupants abans que no quedessin socarrimats. SEM i ECO-Equip també van ser avisats per tal d'assistir als egarencs i netejar la zona.

Van caldre tres sacs de sepiolita per absorbir en un primer moment tot l'oli vessant. Al llarg de la nit se n'hi van abocar dos més per tal d'absorbir el gasoil i l'oli restant. La zona va quedar marcada amb senyals de perill.