Quan va arribar a l'Hospital ja estava tot fet. El Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) va ser alertada per una dotació de la Policia Municipal ubicada a l'avinguda del Vallès que hi havia una dona que estava donant a llum.
Segons va explicar al marit a la patrulla que estava traslladant la seva dona a l'hospital perquè ja estava tenint contraccions quan no va poder seguir i es va haver d'aturar. Els agents van haver de tallar el trànsit per protegir a la dona que va ser atesa per l'ambulància medicalitzada.
Van traslladar-la amb urgència a l'Hospital, però quan van arribar al centre sociosanitari la dona ja havia donat a llum una nena.
Tallen el trànsit perquè està donant a llum
Societat
Intervenció de la Policia i els serveis d'emergència per atendre el naixement d'una nena
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
18 de desembre de 2012 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
