Quan va arribar a l'Hospital ja estava tot fet. El Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) va ser alertada per una dotació de la Policia Municipal ubicada a l'avinguda del Vallès que hi havia una dona que estava donant a llum.
Segons va explicar al marit a la patrulla que estava traslladant la seva dona a l'hospital perquè ja estava tenint contraccions quan no va poder seguir i es va haver d'aturar. Els agents van haver de tallar el trànsit per protegir a la dona que va ser atesa per l'ambulància medicalitzada.
Van traslladar-la amb urgència a l'Hospital, però quan van arribar al centre sociosanitari la dona ja havia donat a llum una nena.
Tallen el trànsit perquè està donant a llum
Societat
Intervenció de la Policia i els serveis d'emergència per atendre el naixement d'una nena
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
18 de desembre de 2012 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
