Aquest divendres a les 5 de la tarda s'organitza des de l'Ajuntament de Terrassa, i amb la col·laboració de l'Associació de Concessionaris del Mercat de La Independència, un taller de Cuina de Nadal Saludable, a càrrec de la nutricionista Cristina Viader.
Des de l'entitat afirmen que aquest taller és "fruit de l'interès d'involucrar-nos en temes com família, salut, ensenyament, cultura... com així hem fet amb col·laboracions amb el Programa Thao, el Consell Esportiu, les visites de les escoles al Mercat, el Banc de Sang de Mútua de Terrassa, amb el Geganters, Minyons..."
Aquest taller serà el punt de partida de les activitats de Nadal organitzades des del Mercat de la Independència, i permetrà gaudir de la decoració de Nadal que l'equipament ha preparat pels clients i amics.
Taller de cuina de Nadal saludable, al Mercat de la Independència
Societat
L'activitat tindrà lloc aquest divendres a la tarda
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
04 de desembre de 2014 a
les 15:26
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
