El castell de focs de la Festa Major 2015, previst pel dimecres 8 de juliol de 2015, es va haver d'ajornar degut al risc extrem d'incendi forestal. La nova data serà el proper 19 de setembre, a partir de les deu de la nit, a la cruïlla de l'avinguda d'Abat Marcet i l'avinguda de Josep Tarradelles. L'acte s'emmarca dintre del programa Terrassa Ciutat Gegantera 2015.
Restriccions de trànsit
Amb motiu de la realització del Castell de Focs, a partir de les 21.30 h es tallarà el trànsit a l'avinguda d'Abat Marcet, a l'avinguda de Josep Tarradellas i a la ronda de Ponent.
Els autobusos de les línies 4, 5, 8, 9 i Bus dNit modificaràn el seu recorregut provisionalment i quedaran fora de servei les parades: Emp. Eugènia, Eugeni d'Ors i Pl. Lluís Companys.
Una vegada finalitzat el Castell de Focs hi haurà un servei especial d'autobusos a la parada de Plaça Lluís Companys, amb les línies 2, 3, 4, 5, 8, 9 i Bus dNit.
Terrassa viu ara el Castell de focs de la Festa Major
Societat
L'espectacle piromusical es va haver d'ajornar el passat mes de juliol per les condicions meteorològiques adverses | L'acte tindrà lloc en el marc de la trobada gegantera de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
17 de setembre de 2015 a
les 17:32
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
